Ghete de munte The North Face Scend Leather pentru femei

Continuam seria review-urilor la produsele The North Face  printr-un articol despre ghetele The North Face Scend Leather pentru femei.

Aceste ghete au un design deosebit de cel tipic pentru incaltamintea de munte si sunt extrem de fiabile pe termen lung. Si pentru ca oricum sezonul cald este pe sfarsite si au inceput ploile, este momentul sa ne orientam catre acest gen de incaltaminte. Constructia acestor ghete a fost inspirata de ingineria incatamintei The North Face pentru munte, insa sunt atipice prin forma si functionalitate. Astfel, aria intrebuintarilor acestor ghete este larga. Le puteti incalta fie in timpul activitatilor casual, fie in timpul sesiunilor de plimbari in natura si chiar excursii montane.

Pielea nubuk si Suede din partile exterioare determina confortablitatea la purtare si durabilitatea. Indiferent de conditiile meteo din sezoanele de tranzitie, le puteti purta cu placere fara sa va udati, fara sa traspirati, fara sa simtiti oboseala la drum lung.

Limba ghetelor Scend Leather este foarte mobila si respirabila, pielea labei piciorului fiind ventilata in timp ce de-a lungul efortului depus materialul evapora transpiratia. Mai mult, la un trekking prelungit, pe diverse tipuri de teren – piatra, nisip, pamant umed, iarba – ghetele au o protectie marita pentru articulatiile piciorului datorita pernutelor de cauciuc moale de pe talpa. In zona calcaiului si degetelor socurile din timpul mersului se amortizeaza

Rezistenta la abraziunea exercitata de sol este amplificata prin tehnologia Northotic™, niste placute de protectie si insertii de Poron®. Partea talpii care atinge solul este si ea imbogatita cu Vibram® si EcoStep™, materiale moi si lipicioase pentru si mai multa aderenta. Partial reciclate, aceste materiale inseamna tehnologii moderne si prietenoase cu natura, dar si sanatoase pentru picior, ele fiind ca un scut, o a doua talpa a piciorului nostru.

Femeile nu calca la fel de apasat precum barbatii, de aceea acest model beneficiaza de scuturi de protectie speciale pentru talpa si glezne care le sustin. The North Face descrie cu precizie faptul ca acest model de gheata sport, dar si altele, au fost elaborate si modificate de-a lungul productiei lor cu ajutorul atletilor afiliati si neafiliati. Iata o maniera de productie bazata pe respect pentru consumator, nu numai pe sponsorizare. Deci bravo, The North Face pentru asta!

Ca o ultima caracteristica, ghetele The North Face Scend Leather pentru femei au o greutate de numai 516 g. Aceasta greutate a fost calculata sa imbunatateasca tehnica trekkingului la femei, impunand un ritm regulat, sanatos, care solicita musculatura exact atat cat trebuie.

Asteptam cu interes opinii si experiente despre brand-ul The North Face!